PK eBanku prodal, protože mu to představenstvo banky doporučilo jako jediný správný plán, co dále. Byla to ale zbytečně ustrašená strategie. A za to, co za eBanku PK dostal, určitě nestála. Kdyby se tehdy nebál zaštítit tu banku více logem ČP a PPF (což bylo to, do čeho ho ti lidé měli primárně tlačit), mohl jí zajistit masivní reputační kapitál a její síla pro současné časy by byla v porovnání s nějakými zuny či airy extrémní. To ale jen v případě, že by jela dále jako samostatná instituce. Pod McKinesey konzultanty s rakouskými pantáty jde původní inovativní invence v podstatě od momentu spojení s rafanhouse k šípku. Část schopného odešlo, části zavřeli ústa zlaťáky, trh holej drsnými poplatky a blbnou primitivním marketingem, ale realita je, jaká je. Kvalita jde rok od roku ve srovnání s konkurencí dolů. Je to smutný vývoj kdysi nejprogresivnějšího a potenciálně nejperspektivnějšího finančního ústavu u nás (vzhledem k jeho dlouhé stagnaci ho dnes dotahuje už i ta spořka...).