Nejvíc nicneříkající obraz o nemovitosti poskytují právě realitní kanceláře na svých fotografiích. Atraktivní nemovitost se zajímavou cenou velice často prezentují na fotografiích s tak stupidním výsledkem až často pochybuji o duševním zdraví všech realitních makléřů. Např. zajímavá nemovitost která skýtá spoustu možností jak si při rekonstrukci nemálo věcí udělat po svém, obsahuje v prezentaci 2 fotografie. Jedna, zelenou trávu v nějakém zahradním zákoutí a druhá, jednu židli v interiéru. Nezřídka je tam fotografií více. Někdy fotka prvorepublikové duchny kterou používala nebožka majitelka než zemřela nebo krásnou fotografii trámu na půdě, nebo detail tmavé neosvětlené zdi kdesi ve sklepě. Kdybych prodával, tak to nesvěřím nějakým stupidním zoufalcům majíci na vizitce jméno známé americké realitní kanceláře a před nebo za jménem "realitní makléř"