Taky mam GE MONEY, tuto nejhorsi banku, bohuzel. Neuvedomil jsem si, jak vysoke poplatky tam za vedeni uveru berou. V soucasne dobe je to 200,- Kc / mesic jen za vedeni uveru. Tolik snad zadna jina banka nebere. Po skonceni fixace u nich nezustanu ani kdyby mi slibili hory doly. Litrik za vklad a dalsi za vymaz z katastru za to stoji.
Dnes se můžete úspěšně domáhat vrácení poplatků za vedení úvěrového účtu u soudu. Jen je třeba se nebát. http://www.bankovnipoplatky.com/kauza-poplatek-ziskan-prvni-bod-avsak-o-vitezi-neni-stale-rozhodnuto-18476.html
Nechápu, jak ještě dnes, v době informační dostatečnosti, mohou lidé živit banky s jejich poplatky za každý prd.
Proč? Odpověď je naprosto jednoduchá! Drtivá většina lidí čeká že se o ně někdo postará. Jen naprosté minimum lidí dokáže jednat. Je to vidět na všech úrovních - v domě, ve městě, ve státě, v práci.. Všude!
Uvedu malý příklad - hřbitov na vesnici. Před ním pumpa na zalévání hrobů. Pumpa se rozbije. Na hřbitov chodí celá vesnice a každý zanadává že je zase rozbitá pumpa. Myslíte si že někdo z těch desítek/stovek lidí zvedne prdel/telefon a zařídí opravu? NE!
A tak to je se vším. Lidi vědí že jde volat levněji, že je levnější banka, atd. Ale je v tom pouze a jedině LENOST a NESCHOPNOST to je vše.
2011/05 (2 měsíce před refixací) voláno do GE, že mám nabídku 3.65% fix 3-5 let. Kolik dají oni? Nejsou schopni říci (přitom už žádáno u GE o vyčíslení zůstaku úvěru k datu refixace).
2011/06 Podepsána smlouva jinde za 3.68% (náklady jen 500 Kč za vklad zástavního práva, odhad apod. si řeší za své nová banka, se započtením poplatků za vedení účtu efektivní úrok 3.86%).
2011/07 GE posílá nový úrok 4.99% :-). Oznámení bance o úmyslu splatit při refixaci.
2011/07 GE se ozývá a chce vyjednávat, zjištuje nový úrok co nabízí konkurence (kdo je konkurence vidí v registru úvěrů) a podstřeluje 0.1%. Posílám je za jejich jednání (i jednání v minulosti při čerpání, apod.) do háje. Jen by mne zajímalo kdybych řekl, že mám refix za jiný úrok jestli by zase podstřelili 0.1% :-).
Kdyby trochu uměli jednat (před 2 měsíci + nenaštvávali klienty při čerpání nedržením slibů, střídáním bankéřů, hledáním dříve dodaných dokumentů, ...), mohli mít kšeft min na další 3-5 let.
Jasně že je to snadnější, když se chce, ale když se nechce....filozofie "teď ho nalákáme a pak ho podojíme" možná v 90% funguje, aleproč si nechat s*át od firem na hlavu? Jsou to moje peníze, ne jejich, a když je ode mě chtěj, tak se maj podle toho chovat. Navíc, ani bance není utajená možnost refinancování, takže nějaké proklientské strategie by měli mít v rukávu...
Jistě. Daleko výhodnější je utratit peníze za reklamu, schvalování a prověřování, a poté nabídnout takto získanému klientovi něco, z čeho mám poloviční zisk, při předtím vynaložených vyšších nákladech.
Jo, takových blbů je plno. Hlavně ve vedení firem. Všichni jedou podle stejných hesel a postupů ze stejné příručky. Čitelní jak čtyřleté děcko.