ZUNO mělo problémy již 15/2 tento rok (některé trvalé příkazy neodešly včas, ale až odpoledne). V pátek minulý týden neodešly žádné mé trvalé příkazy, dnes ráno tyto (páteční) příkazy také neodešly, pak kolem poledního celý internet banking spadnul. Teď po desáté večer běží v takovém režimu, že vše trvá minuty, pokud se to vůbec podaří. Už půl hodiny se pokouším podívat na přehled transakcí na účtu (abych věděl, které platby zadat v bance kam dnes večer od ZUNO odcházím) - stále se o to marně snažím. Jejich komunikace je čirá mlha ... vlastně dost neprůhledná mlha.
ze ZUNO patri pod Raiffeissen a s temi mam velmi spatne zlusenosti, tak se nedivim, bude to asi podobny "tym". Jedine co jim fungovalo bylo kdyz odkoupili eBanku a na internetove bankovnictvi vubec nesahali protoze uz ho vytvoril nekdo jiny. Ovsem zase ztratili klienty tim, ze zacali nasazovat nesmyslne poplatky, takze klienti eBanky byli zvykli neplatit nic, pripadne minimum a najednou jim Raifka zacala uctovat nesmyslne poplatky pomalu za kazdy pozdrav ;-)