Hlavní navigace

Za reklamu na internetu se v lednu utratilo 200 milionů korun

12. 3. 2009

Sdílet

Za reklamu na internetu se v lednu utratilo 200 miliónů korun. Oproti stejnému měsíci v loňském roce tak došlo k nárůstu téměř o dvě třetiny (leden 2008 – 82 mil. Kč). Vyplývá to z údajů Sdružení pro internetovou reklamu.

Nejvíce do inzerce na internetu investovala Sazka, druhým největším zadavatelem byl Allianz Direct a třetí bylo Aukro. Nejčastěji se jednalo o reklamu na internetové sázení, za kterou bylo zaplaceno 41 mil. korun. Za reklamu na auta zadavatelé utratili 22 miliónů a za inzerci pojišťovacích produktů 15,5 miliónu korun. Za ostatní finanční zprostředkování se utratilo 9,4 mil. Kč.

Největší příjmy měl Seznam, který v lednu inkasoval 80 miliónů korun, na 28,3 milionu korun si přišla Mafra a Centrum získalo z reklamy 25,6 miliónu.

Za celý rok 2008 se za reklamu na internetu zaplatilo zhruba 5 miliard korun. Internet se tak stal třetím nejvíce využívaným reklamním kanálem, po tisku (20 mld. Kč) a televizi (26,7 mld. Kč).

Zdroj: SPIR

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).