Hlavní navigace

VZP umožňuje klientům objednat se on-line

Sdílet

David Sillmen 14. 1. 2014

Všeobecná zdravotní pojišťovna od poloviny loňského roku začala nabízet klientům možnost objednat se na pobočky se svými záležitostmi. Dnes tuto službu poskytuje na 19 pobočkách a na dalších 23 pobočkách ji chce v průběhu příštích 6 měsíců zprovoznit.

Nejvíce takových poboček funguje ve středních Čechách, následuje Praha a letos by se na dva regiony měl dostat Ústecký kraj. Celkem této služby šetřící čas využilo více než 1000 klientů.

V praxi si klienti najdou pobočku na webových stránkách www.vzp.cz/on-line, kde vyplní formulář, vyberou si datum a vygenerují si kód, který je platný v rozmezí +/- 15 minut od sjednaného termínu. V tomto termínu může klient přijít na pobočku, zadat kód do vyvolávacího systému a na základě toho bude přednostně vyvolán k přepážce.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2014 16:51

    Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz

    Nevím jak jinde, ale já jsem se na pobočku VZP nikdy nemusel objednávat a zpravidla jsem tam nikdy nečekal a když, tak pár minut. Bylo vždycky několik okének volných. Ale byl jsem tam osobně asi třikrát za dvacet let. Přesto jsem se už přehlásil jinam. VZP nemá totiž problém s čekacími lhůtami na svých pobočkách, má mnohem horší a větší problémy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).