Hlavní navigace

Vyšší mzdy a 3 dny zdravotního volna. Lidl vylepšuje podmínky pro zaměstnance

25. 2. 2020

Sdílet

Lidl prodejna v Berouně Autor: Lidl

Lidl od 1. března 2020 zvyšuje mzdy na provozních pozicích. Zaměstnanci na pozici prodavač(ka)/pokladní v prodejnách Lidlu nastoupí při čtyřicetihodinovém úvazku za nástupní mzdu 28 571 Kč a po třech letech budou mít mzdu 32 000 Kč. Navýšení mezd platí nejen pro nové, ale i pro všechny stávající zaměstnance, informovala mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

Nově však Lidl zavádí 3 dny plně hrazeného zdravotního volna, a to pro všechny zaměstnance včetně provozních pozic

Benefity Lidl rozšířil už v roce 2019, kdy zvýšil svým zaměstnancům hodnotu stravenky na 100 Kč a v průběhu roku pak pro všechny zavedl kartu MultiSport.

Kromě prodejen upravuje Lidl podobným způsobem i mzdy ve svých logistických centrech. Ta provozuje v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. Nástupní mzda na základní pozici kompletáře se u plného úvazku zvýší z dosavadní 36 000 Kč na 37 333 Kč a po třech letech dosáhne
41 333 Kč.

V současné době má Lidl více jak 11 000 zaměstnanců a nadále hodlá další přijímat. Firma se nevyhýbá ani zkráceným úvazkům. Na ty podle šéfa společnosti pracuje více než 70 % zaměstnanců. V provozních pozicích se nám zkrácené úvazky vzhledem k náročnosti práce jak po fyzické, tak i psychické stránce osvědčily a vítají je i sami zaměstnanci. Dnes proto primárně nabízíme kratší úvazky, komentuje generální ředitel Lidlu Pavel Stratil.

Nejběžnějším úvazkem je 35 hodin týdně, kde nástupní mzda stoupne na 25 000 Kč a po třech letech dosáhne 28 000 Kč, v Praze pak prodavač(ka)/pokladní nastoupí za mzdu 27 000 Kč a po třech letech si vydělá rovných 30 000 Kč. Lidl přitom běžně nabízí i úvazky ještě kratší a zároveň zaměstnává více než 90 % zaměstnanců na dobu neurčitou.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).