Názory k článku
Výrobce značek Opavia, Figaro, Milka a Oreo dostal pokutu přes 8,3 mld. Kč

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 5. 2024 13:51

    Tupý Volič

    Aj jaj jaj, to je neprijemne oznameni zejmena pro ceskou ovci, ktera se tim padem muze tesit na par vylepseni u sve oblibene laskominky:

    1. novou recepturu ( specifickou chut a kvalitu )
    2 mensi gramaz ( vice vyhovuje specifickemu zakaznikovi)
    3. vetsi nadychanejsi obal ( chce vetsi produkt )
    4. a loicky to vyusti k vyssi cene, kdyz mame hned 3 vylepseni

    A to se vyplati !
    Hold nekdo to zaplatit musi, specificky trh s jeste specifictejsimi volici.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).