Vylepšená mobilní aplikace Air Bank nabídne rychlejší přístup k oblíbeným funkcím

20. 5. 2025

Sdílet

Mobilní telefon Autor: Depositphotos

Vylepšený Chytrý přehled má klientům banky přinést rychlejší přístup k penězům, snadnější přehled o výdajích a další užitečné funkce hned po otevření aplikace.

Naši klienti dnes zvládnou přes mobil téměř všechno – a my jim to chceme co nejvíc usnadnit. V nové verzi aplikace mají nadále všechno důležité rovnou po ruce, bez zbytečného klikání. A navíc nejen rychleji, ale i ve vzhledu, který je přívětivější a lépe čitelný. Věříme, že přesně takhle má vypadat moderní bankovnictví, které dává smysl, říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace v Air Bank. 

Srdcem vylepšené aplikace je nově designovaný Chytrý přehled, který zobrazuje nejdůležitější či nejvyužívanější funkce rovnou na úvodní obrazovce. Jde například o: stav účtu, poslední pohyby nebo rychlý přístup k jednorázovým a QR platbám, funkce „Zaplať mi“ nebo správu karet. 

Změna designu – hlavička Chytrého přehledu je nově ve výraznější zelené barvě, má nadto podle banky pomoci s lepší čitelností, například pro klienty s horším zrakem.

Klienti Air Bank mohou získat od O2 neomezený tarif se slevou 300 Kč Přečtěte si také:

Klienti Air Bank mohou získat od O2 neomezený tarif se slevou 300 Kč

Vedle Chytrého přehledu pak aplikace nabízí také funkci Chytrá čísla, která ukáže, kolik peněz vám zbývá do výplaty nebo jak si vaše výdaje vedou v porovnání s předchozím obdobím.

Zhruba do 48 hodin by změnu měli vidět všichni klienti. Je nutné si aktualizovat aplikaci, aktualizace není povinná. V tuto chvíli by již měla být na iOS, na Android/Google bude během pár hodin, upřesnil tiskový mluvčí Air Bank Michal Kuzmiak.

Mobilní aplikaci Air Bank aktivně používá 83 % všech klientů banky, u nově příchozích je to 95 %.

Raiffeisenbank vylepšila mobilní aplikaci. V platebním formuláři jde počítat Přečtěte si také:

Raiffeisenbank vylepšila mobilní aplikaci. V platebním formuláři jde počítat

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).