Hlavní navigace

Většina Čechů se děsí investování

Sdílet

Arsen Lazarevič 3. 9. 2015

Podle průzkumu společnosti Partners se většina lidí staví k investování negativně, jedná se celkem o 48 % lidí. Zatímco mužů je 41 %, žen je dokonce 55 %. Je zajímavé, že 60 % mužů v investování nejen vidí příležitost, ale pokládají ho za nutnost. Důvodem může také být vývoj na světových akciových trzích:

Současné výkyvy na světových burzách důvěru zrovna neposilují, ale výkyvy zkrátka k investování patří. Kdosi s nadsázkou prohlásil, že akciový trh je jediné místo, kde všichni utíkají k východu, když začnou slevy. Při spoření na penzi za 20 či 30 let by klienta krátkodobé kolísání nemělo pálit, uzavřel investiční analytik Partners Aleš Tůma.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 9. 2015 15:25

    Honza malem kralem (neregistrovaný) 62.77.195.---

    Tak kdyby se me ptali Partners, tak bych se k tomu taky stavel negativne. Od takovejch dal!

  • 3. 9. 2015 16:24

    Jerry001 (neregistrovaný) ---.capitol.cz

    vzhledem k tomu, ze spousty a spousty lidi uz se nechalo doslova napalit ruznymi financnimi produkty zalozenymi ciste na poplatcich, tak se neni cemu divit, ze se nyni nepohrnou ani do investovani. Typickym prikladem za vsechny bylo nesmyslne kapitalove zivotni pojisteni s jednorazovym velkym pocatecnim vkladem kryjicim akorat poplatky. To byl doslova masovy jev a hon komukoli nacpat KZP s obrovskymi provizemi. Takze lidi uz si na vlastni kuzi vyzkousely, ze v prve rade jde o poplatky a teprve potom o klienta. Ted holt nez doroste dalsi generace neni kde brat nove ovecky. A uprimne u podilovych fondu, kde clovek nemusi byt zadny investicni maaag jde predevsim take o poplatky, smysl tedy alespon trochu davaji akcie, ale zase ne kazdy ma cas a chut sledovat vyvoj firem na trhu a sachovat co kam zrovna dat. Je to stejny jako kdyby reznik prodaval lidem zkazene hovezi, a az by k nemu nikdo nechodil zacal by vyvolavat, ze ale ted uz ma skvele veprove! :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).