Hlavní navigace

Uživatelům eKonta se zablokovala možnost platit přes internet debetní kartou

Arsen Lazarevič

Možnost platit přes internet prostřednictvím debetní karty byla všem uživatelům eKonta ze strany Raiffeisenbank preventivně zakázána. Banka k tomuto kroku přistoupila především z bezpečnostních důvodů, začaly se totiž množit pokusy o zneužití platební karty a to především u zahraničních internetových obchodníků.

Děláme maximum pro ochranu  peněz našich klientů a k uzamčení internetových transakcí jsme tak sáhli přesto, že nedošlo k žádnému bezprostřednímu ohrožení karet našich klientů. Klienty o této změně postupně informujeme prostřednictvím schránek v jejich internetovém bankovnictví, uvedl Tomáš Kofroň, tiskový mluvčí Raiffeisenbank

Nastavení je však preventivní a klienti si ho mohou kdykoliv změnit.

Návod jak si zprovoznit možnost internetového placení s debetní kartou u eKonta

V levém menu v internetovém bankovnictví zvolte položku PLATEBNÍ KARTY, NASTAVENÍ, v případě více karet vyberte kartu kliknutím na pořadové číslo, na listu karty dole v části ZMĚNIT NASTAVENÍ zvolte E-COMMERCE, zaškrtněne políčko POVOLIT E-COMMERCE TRANSAKCE a dále certifikujte změnu standardním způsobem použitím certifikačního kódu a I-PINU. Karty tedy nyní nemají internetové transakce automaticky povoleny, je nutný aktivní souhlas klienta.

Zdroj: tiskový materiál Raiffeisenbank

Našli jste v článku chybu?