UniCredit Bank má problém s internetovým a mobilním bankovnictvím a platebními kartami

10. 10. 2017

Sdílet

Unicredit Bank informuje na svých stránkách o potížích s internetovým a mobilním bankovnictvím.

Problémy se systémy nastaly po víkendové odstávce. Původně mělo internetové bankovnictví fungovat od pondělka od časných ranních hodin, nakonec se rozběhlo až k večeru, klienti ale i dnes hlásí výpadky. Některým se podaří přihlásit do IB na několikátý pokus, některým vůbec.

diskusních fórech a na facebookových stránkách banky hlásí klienti různé problémy, jako nefunkčnost internetového či mobilního bankovnictví nebo nemožnost zaplatit kartou v zahraničí. V internetovém bankovnictví se stále nezobrazují informace o kreditních kartách (příslušná záložka se tváří, jako by klient kreditní kartu vůbec neměl). Infolinka banky i on-line chat jsou přetíženy.

Tato aktualita byla zaslána čtenářem serveru Měšec.cz pomocí formuláře Přidat aktualitu. Děkujeme!

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).