Textová reklama, a co je dál?

28. 5. 2007

Sdílet

Většina internetových projektů je zcela závislá na reklamních příjmech. Nic nenasvědčuje tomu, že by se tato situace mohla někdy v dohledné době změnit, pravděpodobně ani pokud by byl vytvořen jednoduchý systém mikroplateb. Po textové reklamě se objevují pokusy o nové typy reklamy, které by mohly lépe vyhovovat potřebám některých inzerentů i provozovatelů. Co můžeme v internetové reklamě očekávat?

Čtěte v dnešním článku „Textová reklama, a co je dál?“ na sesterském serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).