Spořka zastavila svou reklamní kampaň. Místo toho spustí kampaň k podpoře dobročinné sbírky

Sdílet

Česká spořitelna zastavila své reklamní kampaně naplánované na březen v televizi a on-line médiích. Místo nich spouští kampaň na podporu sbírky Ukrajina.pametnaroda.cz neziskové organizace Post Bellum / Paměť národa.

Paměť národa za sesbírané peníze nakupuje ochranný a zdravotnický materiál, který pak odesílá přímo na Ukrajinu.

Kampaň „Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme“ využívá autentické výpovědi pamětníků z pamětnické sbírky Paměť národa (provozuje Post Bellum), kteří zde sdílí své osobní prožitky z okupace sovětskými vojsky v roce 1968 a vyzývají k solidaritě s Ukrajinou, čelící vojenské agresi.

Banka samotná zaslala finanční pomoc na sbírku Člověku v tísni a Charitě ČR (celkem 10 milionů Kč) a nyní posílá dalších 5 mil. Kč právě na sbírku Paměti národa.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).