Česká spořitelna zastavila své reklamní kampaně naplánované na březen v televizi a on-line médiích. Místo nich spouští kampaň na podporu sbírky Ukrajina.pametnaroda.cz neziskové organizace Post Bellum / Paměť národa.
Paměť národa za sesbírané peníze nakupuje ochranný a zdravotnický materiál, který pak odesílá přímo na Ukrajinu.
Kampaň „Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme“ využívá autentické výpovědi pamětníků z pamětnické sbírky Paměť národa (provozuje Post Bellum), kteří zde sdílí své osobní prožitky z okupace sovětskými vojsky v roce 1968 a vyzývají k solidaritě s Ukrajinou, čelící vojenské agresi.
Banka samotná zaslala finanční pomoc na sbírku Člověku v tísni a Charitě ČR (celkem 10 milionů Kč) a nyní posílá dalších 5 mil. Kč právě na sbírku Paměti národa.