Slevy lákají už tři čtvrtiny Čechů

28. 3. 2014

Sdílet

Obliba slevových akcí v České republice dále roste. Zatímco před čtyřmi lety je za nejdůležitější považovaly dvě třetiny lidí, dnes už jsou to tři čtvrtiny. Slevy jsou pro ně přitom zajímavé od 20% hranice. Vyplývá to z průzkumu agentury STEM/MARK pro společnost Cetelem.

Nejdůležitější jsou pro Čechy slevy v oblasti oblečení. V tomto segmentu podle nich nakupuje 81 % české populace. V případě potravin jsou slevy důležité pro tři čtvrtiny lidí.

Kromě slev je pro české zákazníky důležitá také vzdálenost obchodu (45 %) a šíře sortimentu (44 %).

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Spotřebitelské finance i politicko-ekonomická témata jsou vodou na můj mlýn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).