Taky jsem to měl. Pořídil jsem si i kvůli tomu kreditku. Ty slevy byly velmi zajímavé. Ale když jsem je chtěl uplatnit, velmi brzo jsem narazil. V drtivé většině totiž byly určené pouze pro nákup věcí, které nebyly jinak zlevněné. Takže jsem třeba narazil na počítačovou hru za 1300 korun, chtěl jsem si jí koupit, ale už byla zlevněná o 10 koruna tudíž se to na ní nevztahovalo. To samé i v hotelu na pobyt. Stačila jedna část té komodity deklarovaná jako sleva a šlus. Kreditku jsem vrátil a program SPHERE mě nezajímá.
Pavle to nás mrzí. Náš program se primárně určen pro neplánované nákupy - nezastíráme, že v období slev je program tak trošku nefunkční, ale zase jsou naše slevy trvalé, okamžité a jednoduše zapamatovatelné. Například pokud si rozsednete brýle, pravděpodobně nebudete chtít čekat půl roku na slevové období, ale potřebujete nákup řešit hned...
V takovém případě se třeba 500 Kč do kapsy hodit může:) Snad Vás potěší, že se stále více prodejců hlásí k tomu, že chtějí poskytovat slevu i na zlevněné zboží. Pěkný den
Děkuji za neplánovanou odpověď. Já jsem naopak zcela plánovitě chtěl některé tyto slevy využít a kvůli tomu jsem si kreditku s tímto programem pořídil. Přestože třeba v případě té počítačové hry byla sleva pouze 7%, zcela jistě by mě to motivovalo ji koupit. Takto jsem jí nekoupil a uvedenou hru jsem koupil o dva roky později ve výprodeji za 200 korun. Myslím, že se ještě naši obchodníci nenaučili pracovat s kapitalismem a s programy jako je například marketing. U nás je v drtivé většině prosazováno heslo, okraď zákazníka, stejně se nevrátí. Je to škoda, kdyby nějaký podobný program měl podporu, jsem velmi loajální klient, který zase tak na korunu nehledí. Ovšem okrádat se nenechám.
Kartu Sphere jsem dostal jako "bonus" od svého zaměstnavatele. Použil jsem ji 3x za dva roky. Proč ne více? Jak? Slevy sotva postačily na poštovné. Přínos minimální. Zásadní chybou je, že se po mě, jakožto Sphere zákazníkovi požaduje, abych respektoval smluvní obchody. To se mi ale rozhodně nechce. Vážené vedení Sphere, začněte přemýšlet jako český kupující. Návod je snadný. Když budu psát např. o nákupu na netu, jdu na zbozi.cz, podívám se na aktuální ceny a podle toho nakupuji. Čeho se dočkám u Vašich smluvních obchodníků? Prosím, začněte dělat to, co se od Vás očekává. Nejste na špatné cestě, ale něco zkaženého smrdí už jen ve Vašem logu. A to je vážení velmi špatná vizitka společnosti. Nikoho z Vás snad neučili o průniku poptávky a nabídky? Závěrem se upřímně omlouvám. Dal jsem svou recenzi na veřejnost. Neposlal jsem Vám názor mailem. Jenže tohle je úmysl. Jen tímto způsobem dokážete chápat kopance od uživatelů, zákazníků. Zvedněte se ze židlí a začněte malinko jinak. Děkuji.