Slavia pojišťovna vytvořila speciální online zónu, která umožní makléřům specializujícím se na pojišťování flotil lepší přehled o všech vozech ve flotile a její snazší správu.
V makléřské zóně mají klienti všechny důležité údaje na jednom místě a současně s tím také disponují velkou soběstačností při změnách,
přiblížil ředitel alternativní distribuce a úpisu flotil Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.
Novinka podle něj vychází z toho, že ve flotilových smlouvách dochází často ke změnám. Například dopravci často auta prodávají nebo kupují, jejich řidiči ztrácejí zelené karty, které musí mít mimo eurozónu stále vytištěné. V minulosti se kvůli každému detailu museli buď podívat do svého posledního vyúčtování nebo se písemně obrátit na pojišťovnu. Proces, který dříve zaměstnával několik lidí a trval dny, teď díky Slavii zvládnou sami a během krátké chvíle,
vysvětlil Bělina benefity, které pojišťovna do praxe uvedla po testování v pilotním režimu.
Makléři si mohou přes online zónu na smlouvě například upravovat registrační značku, vkládat nový technický průkaz nebo nové osvědčení o registraci vozidla. V souvislosti s výměnou registrační značky nebo při ztrátě dokladu si zde sami vytvoří, aktualizují a vytisknou zelenou kartu. Mohou zde také přidávat další auta do flotily a najdou tu také přehled o historii smluv (včetně těch zaniklých).
Uživatelé hned zjistí frekvenci jednotlivých splátek i detaily o tom, která konkrétní rizika mají jednotlivá auta krytá. Prostřednictvím makléřské zóny odcházejí informace o změnách do České kanceláře pojistitelů. Její evidence je proto stále aktuální,
dodal Bělina s tím, že makléřskou zónu bude pojišťovna i nadále rozšiřovat. Zanedlouho v ní uživatelé najdou také on-line náhled na všechny vystavené faktury i přehled o předpisech a platbách, takže budou mít přehled o tom, které faktury dosud nejsou uhrazené, jaké jsou pohledávky či potvrzené vinkulace apod.