Hlavní navigace

S elektronickou občankou už nebudete muset na úřad práce

Sdílet

Lenka Kašparová

Ministerstvo práce a sociálních věcí spustí 28. 6. 2019 nový web, jehož součástí bude možnost elektronického podání. Zachována přitom zůstane také možnost odesílat elektronické podání prostřednictvím datové schránky.

Pokud vlastníte elektronický občanský průkaz, případně jednou navštívíte pracoviště CzechPoint kvůli ztotožnění se základními registry, můžete pak své záležitosti vyřizovat z pohodlí domova a nemusíte na Úřad práce.

Nový web je plně harmonizován s dřívějšími projekty Portál občana a Portál veřejné správy. Ministerstvo dále připravuje systém pro elektronické sdílení informací mezi úřady v celé EU, který má být spuštěn 31. 7. 2019 a novou resortní spisovou službu. Ta má být spuštěna 1. 1. 2020 na MPSV a následně bude rozšiřována na ostatní organizace resortu.

Celkem se jedná o více než desítku projektů, na kterých pracuje několik dodavatelů, desítky projektových manažerů, analytiků a ICT architektů. Na základě tohoto harmonogramu se ministerstvo zavázalo spustit tyto systémy do konce roku 2020, uvádí Vladimír Dostálek z tiskového oddělení ministerstva práce a sociálních věcí.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).