Hlavní navigace

Raiffeisenbank definitivně převzala retailové klienty Citibank

Gabriela Hájková

K 1. březnu 2016 došlo k převodu retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank. Pro klienty se zatím nic nemění, nadále mohou využívat stávající produkty a služby.

Samotný převod klientských produktů bude probíhat v následujících měsících. O detailech převodu budou klienti několikrát písemně a v dostatečném časovém předstihu informováni. V tento okamžik nemusí podnikat žádné další kroky. Převedení všech kreditních karet, účtů, investičních produktů či úvěrů do systémů Raiffeisenbank budeme realizovat v průběhu celého letošního roku, popsal Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank. Dodal, že například kreditní karty se budou převádět v několika vlnách v období od května do října 2016. Stávající kreditní kartu můžete tedy bez omezení dál používat. Novou kartu s instrukcemi, jak a kdy ji aktivovat, jim zašleme poštou. Tato nová karta bude nastavena stejně jako ta současná. Shodný tak zůstane PIN, limit, poplatek, úroková sazba i bezúročné období, dodal Kreidl.

Ohledně převodu běžných a investičních účtů do Raiffeisenbank bude klienty Citibank v období od května do září 2016 kontaktovat jejich osobní bankéř, který je doposud obsluhoval. Ten jim bude i nadále pomáhat řešit všechny finanční potřeby, a to nejen
ve stávajících pobočkách, ale samozřejmě i na místech, která si klienti sami zvolí a kam
za nimi bankéř ve smluveném čase přijede,
popisuje ve zprávě proces převodu Raiffeisenbank.

Podrobné informace o převodu najdete ve speciální sekci na webu Raiffeisenbank. Máte-li dotazy, můžete kontaktovat i zákaznickou linku banky na tel. čísle 233 062 222.

Našli jste v článku chybu?