Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Proč Češi nenakupují on-line i potraviny? od Ramesse II. - No nevím, zatímco elektroniku prodává cca 20 důvěryhodných...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2016 12:52

    Ramesse II. (neregistrovaný) 77.48.67.---

    No nevím, zatímco elektroniku prodává cca 20 důvěryhodných firem, tak když jsem se zlomenou nohou hledal, jak neumřít hlady, našel jsem jenom Tesco a to ještě jen v několika městech ČR (v mém naštěstí ano). Využíval jsem to během nemoci (popravdě nevím jak bych to řešil jinak) a využívám to i dále, i když už chodím celkem normálně, je to fajn. Ovšem podle mě drtivá většina lidí v zemi takovou možnost vůbec nemá.

  • 7. 5. 2016 2:50

    ViR

    Skutečně máte pravdu v tom, že z hlediska pokrytí území (respektive procenta obyvatel) je nabídka online nákupu potravin horší, než špatná. Nicméně v Praze a některých dalších (velkých) městech je již těch možností více. Dcera třeba občas využívá "rohlik.cz" a je s nimi docela spokojená. Co je problém je, že u většiny těchto služeb je v porovnání s některými řetězci vyšší i průměrná cena zboží, plus k tomu ještě doprava (Tesco má sice ceny stejné jako v marketech, ale bohužel i nevalnou kvalitu většinového sortimentu).

    Čili není to zrovna "služba pro chudé", pokud náhodou nejde právě o život :-).

    Co je ale třeba u toho rohlíku plus je, že běžně vede "speciální" potraviny, jako jsou bezlepkové výrobky, bez laktózy, dia a pod., které se mnohdy běžně v supermarketech spíš shání, než kupují. A protože jsou obecně v ČR v řetězcích předražené, tak rozdíl oproti běžnému obchodu není až tak velký...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).