"Chceme nabídnout možnost objednat si zboží i přímo u doručovatelů. Pošťáka si telefonicky objednáte, ten ke klientovi přijede a na místě spolu zboží objednají,"
A bude to fungovat stejně jako doručování balíků? Přijde SMSka s textem: Dnes mezi 8-18h přijede poskok s kterým si objednáte zboží.
Takto? Nebo už to bude lepší, že bude časové okno třeba jen 1 hodina jak to mají slušné přepravky? On totiž nikdo nebude trčet doma celej den a čekat na poskoka, kterej mu objedná.
A to je jen první část trilogie horroru - Objednávka.
Druhý díl se jmenuje Doručení nákupu - opakuje se klasika SMS - Dnes mezi 8-18h vám dovezem nákup kterej jste si přes nás neprozřetelně objednal, tak zase seďte celej den na zadku doma...
No a třetí díl - lístek ve schránce, že byl adresát nezastižen a nákup tudíž nedoručen. Což by nevadilo, kdyby nebyl předem zaplacen.
Uloženo na poště 17km daleko, pač poboček málo a okolní se zrušily.
Proč mám divný pocit, že se tato služba neujme? Právě proto, že to má dělat nefunkční pošta.