Pojišťovny Kooperativa a ČPP nabízí přepis komunikace pro neslyšící

2. 11. 2020

Sdílet

Kooperativa a ČPP od 2. listopadu spouští na klientské lince službu přepisu mluvené komunikace do psané pro osoby se sluchovým hendikepem. Dodavatelem služby je společnost Transkript Online, která zároveň zaměstnává 14 osob s těžkým zdravotním postižením. Přepis zajišťují lidé s postižením zraku.

Hlas klienta se sluchovým postižením slyší operátor infolinky klasicky v telefonu a hlas operátora simultánně přepisuje profesionální přepisovatel. Přepisovaný text se v reálném čase zobrazuje na určené webové stránce. Přepojování během hovoru nemá na přepis vliv a ten běží po celou délku hovoru. Pro volajícího je toto volání zdarma.

Online přepis nezpomaluje vyřízení hovoru a pro operátora linky vše probíhá jako při běžném hovoru bez potřeby jakýchkoli technických změn či požadavků. Služba je aktuálně v době pandemie dostupná v pracovní dny od 9 do 17 hod. Podobně bude přepis fungovat i v osobním jednání na pobočce.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).