Petr Staněk: bublina splaskla, trh s online zájezdy tolik neroste

25. 6. 2007

Sdílet

NetTravel.cz je druhou největší českou internetovou agenturou. Marketingový ředitel Petr Staněk odhaduje cenu společnosti na 65–70 milionů. Trh se prý profesionalizuje a firmy jsou ve výdajích opatrnější. „Spamovou aféru“ považuje za nafouklou a tvrdí, že se jednalo o obyčejný linkbuilding.

Čtěte v článku „Petr Staněk: bublina splaskla, trh s online zájezdy tolik neroste“ na sesterském serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).