Pojištění si při cestách do zahraničí sjednává většina cestovatelů. Pokud jej pak skutečně využijí, nejčastěji je to kvůli gastroenteritickým problémům, bolesti zubů, úrazům končetin nebo kvůli infekcím. Čas od času se ale najdou i perličky.
Allianz pojišťovna se například v rámci nahlášení pojistných událostí setkala s tím, že jí volal klient, který potřeboval okamžitě odstavit auto kvůli antilopě. Z německé dálnice nás kontaktoval klient, že jeho vozidlo přestalo jet a je potřeba jej co nejdříve dostat z frekventované silnice, protože převáží antilopu. Rychle jsme ho tedy odtáhli na odstavné parkoviště, kde už si volající zajistil přeložení antilopy do jiného vozidla,
popisuje Tereza Čápková z Allianz Partners.
Jiný cestovatel měl potíže s vichřicí na hranicích Nizozemska a Německa. Vichřice mu zvedla kapotu na tahači a když zastavil vozidlo a chtěl ji zavřít, orkán mu dveře kabiny utrhl. Pojišťovna následně řidiči zajistila repatriaci vozidla domů.
S tahačem měl pak potíže i jiný motorista. V Německu si při vykládce zboží nešťastnou náhodou zlomil obě ruce. Po dohodě s majitelem vozidla byl na místo vyslán náhradní šofér, jehož cestu také uhradila asistenční služba.