Patrik Tkáč: J&T šla do televizí, protože chtěla získat respekt

10. 10. 2007

Sdílet

EXKLUZIVNĚ Slovenská finanční skupina J&T je českým čtenářům známá především prostřednictvím fotbalové Sparty. Před lety vstoupila i na mediální trh, když koupila slovenskou zpravodajskou televizi TA 3. Následovala žádost o digitální licenci pro českou zpravodajskou televizi Z 1. Poté společnost J&T Media Enterprises koupila druhou nejsledovanější slovenskou komerční televize Joj, za kterou zaplatila nejen penězi, ale také prodejem TA 3. Proč se vůbec finančníci rozhodli podnikat v médiích, říká v rozhovoru pro DigiZone.cz zakladatel J&T Patrik Tkáč.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).