Hlavní navigace

Operátoři pojišťovny Direct pomáhají s trasováním nakažených koronavirem

Sdílet

Veronika Němcová 12. 10. 2020

Pojišťovna Direct od pondělí 12. října uvolnila polovinu svého call centra ve prospěch trasování kontaktů nakažených koronavirem. Svoje operátory na pomoc s trasováním už dříve nabídla například Česká spořitelna nebo Raiffeisenbank.

Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připravenivolat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu, uvedla Eva Urbánková, která má call centrum na starosti.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).