Kabelová televize Óčko zaměřená na hudební pořady s 648 000 diváky týdně je nejsledovanější kabelovou televizí u nás. Na druhém místě je stanice Spektrum. Informace vycházejí z průzkumu Mediaprojektu.
Největší sledovanost mají stále celoplošné televize. Z průzkumu vyplývá, že alespoň jednou za týden si loni od července do prosince pustilo program Novy 7,66 milionu dospělých, tedy 87,3 procenta všech dospělých. U ČT1 to bylo 6,89 milionu, u Primy o zhruba 451.000 méně. ČT2 si týdně alespoň jednou zapnulo 4,44 milionu zájemců. Óčko má tedy zhruba desetkrát menší sledovanost než ČT1.
Od ledna se snížil objem reklam pouštěných v ČT na půl procenta vysílacího času, což zvýšilo cenu koncesionářského poplatku ze 100 na 120 Kč.
Zdroj: ČTK
TIP: Hlasujte o nejlepší televizní reklamu bankovních institucí za rok 2006 – Finanční reklama 2006.