Hlavní navigace

Novinky v cestovním pojištění UNIQA: krytí covid-19 a kompenzace za zrušený či zpožděný let

Sdílet

Veronika Němcová 17. 6. 2021

UNIQA oznámila dvě novinky – asistenci Letíme+ k cestovnímu pojištění a krytí onemocnění covid-19 v rámci základního pojištění bez nutnosti připojištění.

Nová asistence Letíme+ má pomoci s nárokem na kompenzaci v případě zrušeného, zpožděného nebo nezaviněně zmeškaného odletu. Lze ji sjednat k on-line cestovnímu pojištění za jednotnou cenu 170 Kč. Asistenci je možné využít v těchto případech:

  • Let je zpožděný o více než 3 hodiny.
  • Let byl leteckou společností zrušen.
  • Z neoprávněných důvodů byl klientovi odepřen vstup na palubu letadla.
  • Klient kvůli zpoždění jednoho letu zmešká navazující let.
  • Klient je přepraven v nižší třídě než v té, za kterou připlácel. 

Pojišťovna uvádí, že riziko onemocnění covidem-19 kryje v základním cestovním pojištění ve všech destinacích včetně tmavě červených (tedy rizikových) podle vládního semaforu. V rámci léčebných výloh pojišťovna hradí v případě covidu-19 vyšetření i medikaci, případný převoz a hospitalizaci, testy a repatriaci domů. 

Pokud spadnete do karantény v cizině, cestovní pojištění se automaticky zdarma prodlouží o příslušnou dobu. Během karantény se z pojištění hradí i náklady na ubytování do výše 2 500 korun denně, celkem maximálně 30 000 na osobu. 

Důležitou podmínkou platnosti cestovního pojištění je dodržení všech opatření a instrukcí pro pohyb osob za hranice platných jak v ČR, tak i v navštívené, případně tranzitní zemi, uvedla pojišťovna.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).