Nikdo nemá rád změny, takže jsem si nejdříve říkal, že si prostě zvyknu na nové řešení. Nezvykl jsem si. Jak je psáno výše, obyčejnou platbu člověk zadává mnohem déle, víckrát kliká, roluje, čeká... Stará verze byla mnohem ale mnohem lepší. Navíc opravdu nemám zájem, aby se mi automaticky někam ukládali účty a názvy příjemců. Proč se opět vytvořila nějaká aplikace, která dělá vše automaticky za uživatele? Nejsme přece blbci a roboti. Rád bych měl možnost si věci nastavovat sám. Pokud bych chtěl novou banku plně využívat, myslím ty nové "super" vychytávky, musel bych spousty věci neustále měnit z automatického nastavení na svoje. Apliakce je prostě na pytel!!! UCB jsem měl dříve především kvůli přehledné, rychlé online bance. Teď je to průs...
V.
Souhlas s předchozími diskutujícími, pořád se ještě považuji za svéprávného člověka. Ale tato nová verze aplikace internetového bankovnictví je fakt úlet.
Také jsem se přihlašoval do nové verze s tím, že si zvyknu, ale stále se při každém přihlášení naštvu. A to jsem zažil několik bank s internetovým bankovnictvím. A není to tak dlouho, co jsem se jako nový klient UCB úspěšně seznamovat se starou verzí.
A je škoda, že si autor článku nevyzkouší to, o čem píše, tedy vč. původní verze - aby mohl srovnávat...