Nová aplikace od AXA zjednoduší hlášení pojistných událostí v životním pojištění

6. 10. 2017

Sdílet

Společnost AXA spustila novou online aplikaci pro hlášení pojistných událostí v životním pojištění. V rámci jednoho hlášení umožňuje oznámit i více škod z různých rizik, které má klient smluvně pojištěny (např. hospitalizace, pracovní neschopnost, trvalé tělesné poškození, resp. chirurgický zákrok).

Aplikace se dá spustit přes internet z tabletu, mobilního telefonu nebo počítače a umožňuje i průběžnou kontrolu stavu řešení ohlášené pojistné události.

Podle výsledků pilotního provozu, kdy byla každá třetí pojistná událost v životním pojištění hlášena právě prostřednictvím nové online aplikace, ta dokáže zkrátit dobu likvidace i na polovinu.

Stačí, když klient na webových stránkách AXA vstoupí na podstránku Škody a pojistné události a klikne na Hlášení pojistných událostí. Po vyplnění všech údajů o pojistné události klient získá přehled o tom, jaké dokumenty je potřeba zaslat pro rychlý průběh šetření (lékařské zprávy, policejní protokol apod.). Dokumenty je možné zasílat přes aplikaci elektronickou cestou, upřesňuje zpráva společnosti AXA.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).