Hlavní navigace

Nová aplikace České spořitelny pasivně zobrazí produkty a služby

Sdílet

Gabriela Hájková 26. 2. 2015

Česká spořitelna spustila mobilní aplikaci MŮJ STAV. Najdete v ní informace o svých produktech a zůstatcích (vkladové produkty, kartové účty, půjčky, hypotéky, stavební spoření, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, životní pojištění, investiční účty, majetkové účty, historie a detaily transakcí), ale zobrazení je pouze pasivní. Aplikace slouží jako doplněk k transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka.


Česká spořitelna

Aplikace funguje na systémech Android 4.0 a iOS 7, musíte mít ale zároveň aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking.

Způsob přihlášení je volitelný buď prostřednictvím PINu, gesta, otisku prstu (pokud to umožňuje váš mobilní telefon), anebo ho můžete nechat bez hesla. 

Česká spořitelna také nově umožňuje ve svém internetovém bankovnictví zobrazení PINu k platební kartě a možnost elektronického zaslání PINu k nové či náhradní kartě. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).