Hlavní navigace

Nejvíce peněz za propagaci značky utratila ČSSD. Více než Vodafone či Lidl

Sdílet

Jiří Hovorka 27. 7. 2010

Ve 2. čtvrtletí roku 2010 proinzerovala desítka největších reklamních zadavatelů více jak 3 miliardy Kč, ukazuje to monitoring reklamních investic společnosti Admosphere. Za první trojicí, kterou tvoří velké výrobní koncerny, se umístila Česká strana sociálně demokratická, která se zároveň stala ve sledovaném období nejpropagovanější značkou, když o více jak 20 milionů překonala maloobchodní řetězec Lidl a mobilního operátora Vodafone. Oproti největšímu politickému rivalovi ODS pak do reklamy investovala takřka o 100 milionů Kč více.

Poznámka: Všechny proinzerované částky, které monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).