Mohu jen sdělit, že díky České spořitelně za její "služby" platím pokuty a musím se předčasně vracet ze zahraničí.
Po výpadku její sítě mi svévolně změnila limity inkasa za telefon a to na částku, která normálně zadat nejde, naopak inkaso ve výši 145.- Kč je najednou 10 milionů!!! atd. atd.
Změnila přihlašování, aniž cokoliv oznámila, na zasílané hlášení chyby vůbec nereagovala a tak jsem se musel vracet 30 hodin vlakem, protože by si na mně finančák smlsl. Zvládl jsem do doslova pár hodin před termínem
Omluva žádná, říkali, že to účtovat nebudou - naúčtovali v plné výši a nějaká náhrada škody?
Vypadá to, že ankety se zúčastnilo jen vedení banky
Mám se Spořitelnou povětšinou špatnou zkušenost. Poradkyně umí jen nabízet a o odbornosti se mě může jen zdát. Děkuji, ale se Spořitelnou jsem již skončil.
ČS maže med kolem úst.
Dostal jsem se do problémů, slušně jednali, dokud sice se zpožděním nedostali peníze. Nabízeli mi jiný úvěr, nechtěl jsem. Vyřešil jsem vše jinak tak zrušili účet aniž by mě upozornili.
Jen souhlas...
Za celý život jsem neměl s nějakou bankou tolik problémů způsobených vinou banky, jako za půlroku s ČS. O způsobu jakým s lidmi komunikují (v mém případě 1.patro, Dejvice) se mi ani nechce psát.