
Česká spořitelna nasadila v prosinci vysokou laťku pro konkurenci. Svým držitelům karet nabízí 20% slevu pro nákup u tří partnerů.
Hlavním tahákem je akce v Albertu, která míří na nízkopříjmové klienty, aby je motivovala k nákupu potravin v síti prodejen Albertu.
Adventně-vánoční akci lze využít při placení jakoukoli soukromou platební kartou od České spořitelny, tj. debetní, kreditní nebo virtuální. Aktivace slevy se provádí v aplikaci George.
Albert – 20 %, max. 750 Kč
Při placení v prodejnách Albert vám Spořka vrátí 20 % z platby, celkově max. 750 Kč. Stropem pro odměnu je tak 3750 Kč, nad tuto částku se již cashback nevyplácí. Minimální výše nákupu není stanovena.
Cashback platí pro všechny typy zboží, tj. i třeba na alkohol. Akce platí pro všechny klienty ČS.
Košík.cz – 20 %, max. 750 Kč
Při nákupu na online supermarketu kosik.cz dostanete zpět 20 % z platby, celkově max. 750 Kč. Stropem pro odměnu je tak opět 3750 Kč, nad tuto částku se již cashback nevyplácí. Minimální výše nákupu není stanovena.
Tato akce platí jen pro oslovené klienty.
Rohlík.cz – 20 %, max. 750 Kč
Při nákupu v online obchodu rohlik.cz dostanete zpět 20 % z platby, celkově max. 750 Kč. Stropem pro odměnu je zase 3750 Kč, nad tuto částku se již cashback nevyplácí. Minimální výše nákupu je 1500 Kč.
Tato akce platí jen pro oslovené klienty.
Od 1. 9. 2022 se České spořitelně do Moneybacku přihlásilo 154 000 nových klientů, což je v přepočtu na měsíc třikrát více než běžně. Zatím vůbec nejúspěšnější byla akce, která běžela od srpna do října a klienti s ní mohli získat 15procentní slevu při placení kartou v maloobchodních řetězcích Albert a Globus. Během této kampaně si nabídku aktivovalo více než 435 tisíc našich klientů, kterým jsme vrátili souhrnnou částku přes 180 milionů korun,
komentuje Jan Hailich, šéf platebních řešení v České spořitelně.