Názory k článku
Na tarify neomezeného volání přešlo během týdne 200 000 zákazníků

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2013 14:12

    Jerry001 (neregistrovaný)

    puvodni "Na tarify neomezeného volá přešlo během týdne 200 000 zákazníků." Ma asi byt spravne "Na tarify neomezeného vola přešlo během týdne 200 000 zákazníků."

  • 22. 4. 2013 12:45

    V.Mlich (neregistrovaný)

    200 000 lidí bude měsičně platit víc, než dosud, tržby operátorů se zvýší bez toho, že by to jakkoliv ovlivnilo provozní náklady.
    Doplatí na to jen takoví uživatelé mobilů, jako jsem já, když při každém příchozím hovoru jsem si pochvaloval, že volající musí platit za každou sekundu víc a víc, a tudíž mě dlouho neobíral o čas, ani jsem si kvůli němu nemusel dlouho ozařovat hlavu rádiovým signálem. Teď to od určitých lidí prostě nebudu zvedat, když něco chtějí, ať pošlou SMS. Cena odchozího hovoru mě netankuje, když už musím někomu vpadnout do soukromí, tak ta cena je na tom to nejmenší.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).