MONETA Bank vylepšila internetové a mobilní bankovnictví o tzv. kill button (tlačítko pro vypnutí úplně všeho). Můžete takto zcela zablokovat všechny přístupy do MONETA Bank, a to včetně platebních karet.
Ne že by ostatní banky také neuměly tyto přístupy blokovat, ale u MONETA Bank oceňujeme přehlednost a jednoduchost, jak zvýraznila možnost okamžité blokace přístupů.
Přístup do banky můžete zablokovat přes mobilní aplikaci Smart Banka i přes internetové bankovnictví MONETA Bank.
K blokaci nedojde okamžitě po stisknutí tlačítka, je potřeba učinit 3 kroky:
- Když na možnost blokace kliknete, budete přesměrováni do druhého kroku.
- Nyní budete upozorněni, že dojde k blokaci všech přístupů do banky včetně platebních karet.
- Své rozhodnutí musíte potvrdit/autorizovat přístupovým klíčem (PIN, biometrika).
Teprve poté dojde k okamžité blokaci přístupů a vy dostáváte potvrzující SMS.

Tzv. kill button (tlačítko pro vypnutí všeho) zablokuje všechny online přístupy do MONETA Bank. (20. 06. 2025)
Pokud po zablokování bankovnictví prostřednictvím záchranného tlačítka na SMS zprávu nebudete reagovat, budete ze strany banky aktivně kontaktováni a bude vám nabídnuta pomoc.
Jak odblokovat přístupy
Pokud si přístupy do MONETA Bank zablokujete omylem, může je vám odblokovat nonostop blokovací linka s živým operátorem na čísle +420 224 442 424.
Pokud však máte podezření ze zneužití, přístupy vám MONETA odblokuje výhradně na zákaznické lince +420 224 443 636. Ta není nonstop a má tuto provozní dobu:
- Po-Pá 8–20
- So 8–16:30
Samozřejmě můžete osobně dojít na pobočku MONETA Bank, ale na ní bankéř stejně bude kontaktovat telefonickou podporu.
Pokud budete volat na bezpečnostní linku +420 224 446 666, uvedenou v SMS, v pracovní době se přesměruje na zákaznickou linku, mimo pracovní dobu na blokovací linku.