Hlavní navigace

Mobilní bankovnictví Air Bank jde nově ovládat hlasem

Sdílet

Virtuální asistetnka Air Bank pojmenovaná Aneta je nově k dispozici i v mobilní aplikaci My Air. Dokáže komunikovat na základě hlasových pokynů. V současné chvíli je dostupná v aplikaci pro Android, verze pro iOS má podle banky následovat.

Virtuální asistentka umí v aplikaci například nabídnout klientovi tlačítko, které mu umožní ihned si zobrazit zapomenutý PIN, nebo jedním kliknutím klienta přenese přímo k žádosti o novou kartu, informuje mluvčí banky Jana Pokorná.

Postupně chce rozšiřovat spektrum úkonů a požadavků, které Aneta bude moci odbavit. Další rozvoj virtuální asistentky bude záviset také na zpětné vazbě, kterou klienti mohou Anetě v aplikaci rovnou předat, doplňuje mluvčí.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).