Moc dlouho jim to nevydrželo. Přesně podle očekávání - naplnili svůj cíl a teď je čas s klienty vydrbat... Akorát to nemuseli dělat tak okatě, mohli to snižovat postupně. Ale chytří s tím nutně museli počítat, neb to nemohlo dopadnout jinak, a hloupým budiž to lekce selského rozumu.
Delaji to vsechny banky uz nekolik let, a v principu se tohle dela i v ostatnich odvetvich, proste dam akci naberu zakazniky, pak akci ukoncim a cast zakazniku odejde, ale cast uz zustane. Nevidim na tom nic zvlastniho, je to bezny princip "slevovych akci", tak proc zrovna u bank Vam to vadi a jinde je to ok?
Tak zrovna mě to vadí všude, kde se toto vyskytuje. Proto jsem na tu nabídku mBank ani neskočil, čekal jsem, že takhle se zákazníky vydrbou tak za 3 měsíce od uvedení. Je možná pozitivum, že jim to vydrželo tak dlouho (a že i po snížení je to pořád solidní úrok ve srovnání s aktuální konkurencí), ale co je na takových akcích špatně je to, že je to prostě obyčejná past. Kdyby hned od začátku řekli, jak dlouho ta akce bude trvat, byl by to prostě parametr produktu. Ale takto to byla jen a pouze past na ty, které nenapadlo (nebo nevěřili), že to mBank utne.
Ale to Vam preci nikdo nerekne na jak dlouho je akce, protoze to zavisi i na poctu lidi, ktere na tu akci ziskaji a podle poctu to vyhodnocuji a ukonci bud driv nebo pozdeji. To je stejne jako kdyby ste kritizoval, ze ste uzavrel povinne ruceni protoze bylo nejlevnejsi, ale dalsi rok uz Vam dali vyssi pojistne a nejlevnejsi je zase nekdo jiny (jak si mohli dovolit nebyt opet nejlevnejsi ze???) ... Dyt to postrada logiku, kazdy obchodnik musi vydelat, a "slevove akce" je moznost jak ziskat potencionalni zakazniky, kteri budou vydelecni prave az poskonceni akce
Tak můžou garantovat minimální dobu, po které pak klient může počítat, že to zruší. Ale hned ze začátku, ne, až zjistí, že jim to nežere tolik lidí, kolik doufali. Tím si zajistí, že klienti budou vědět, s čím počítat, a budou mít prostor akci prodlužovat. Kromě toho, s prodlužováním těchto "akcí" nikdo z klientů problém mít nebude. Naopak, dalo by se to dobře marketingově využít. Ale neuvádět dobu, to neznamená nic jiného, než že si banka vyhrazuje právo se na klienty vykašlat hned, jak to půjde. Tudíž prachobyčejná past, kde banka ze zákazníka zcela okatě dělá dementa. "Však oni nám skočí na špek a pak se na ně vykašlem = profit." No když se tak chcou prezentovat... V ČR můžou, co by nemohli, ani nikde jinde se s klienty ani zákazníky nejedná jako s rovnými a váženými.