Baca si zaslouzi podekovani minimalne za pozitivni zmenu pro klienty kterou prinesl na nas trh a lidsky zpusob komunikace. Takovej vstup na trh jako mBank uz asi jen tak nekdo nepredvede. Snad to ted nepude do polskyho kopru. Diky
Také se připojuji, díky pane Báčo, skvělá práce. Poslední půlrok sice těžká stagnace, ale pokud chápu dobře, že jste měl svázané ruce polskými otěžemi, tak i tak klobouk dolů. Spokojený mKlient.
Ja nevim, ale treba SIPO a nebo uvery ci kontokorent neni projev narocnosti klienta, ale minimalni uroven standardu z doby kamenne. To uz nemluvim treba o embosskach, jejich zajisteni a nebo jejich pojisteni, vcetne treba cestovniho a dalsich sluzbach. To bych take ocekaval v tom zakladu. Jestli tohle Polaci nechteji, tak potes koste s jejich ekonomickym modelem. A to se vzdycky rikalo, ze jsou to dobry vekslaci, takze bankovnictvi bych ocekaval vymakany.
No vidite a ja povazuju pojisteni platebnich karet jako naprostou zbytecnost. Zvlast, kdyz je i takove embossky blokace za 0,- a ne za 2000Kc... no a co se narocnosti zakazniku a formulace v clanku pise, to povazuju za totalni hovadinu. Kdyby byli zakaznici narocni a chteli precizni core sluzby, tak by to u nas nevypadalo tak, jak to vypada.
Pojisteni u emboss karty je podle mne standard. Kdyz uz ne pojisteni rizik, co z je dobra vec, tak treba pojisteni cestovni, ktere se na ni vaze. Ale to je jiste vec individualni. Nicmene bych rad vedel, jak by to u nas vypadalo, kdyby zakaznici byl narocni? Jde o to, ze tady proste s bankovnim sektorem lide nehnou, zkusenosti ze zahranici neprihlizeji k tomu, ze tam venku to funguje o par desetileti dele a trh vcetne konkurence je tam jiz vytribeny. Tady v podstate moznost vyberu neexistuje. Bud solidni sluzby, ale drahe a nebo levne ci dokonce zdarma, ale pak nepolehlive a nebo neduveryhodne.