Máte otázky k mateřské nebo důchodu? Zavolejte si na call centrum

Sdílet

Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) provozuje tři call centra, kde si můžete nechat zodpovědět otázky k nemocenskému a důchodovému pojištění nebo si nechat poradit v případě potíží s eSlužbou. S čím vším se na call centra obracet najdete na webu ČSSZ.

Nejvytíženější bylo loni tradičně call centrum pro důchodové pojištění, které k 31. 12. 2015 uskutečnilo celkem 218 497 hovorů. Call centrum pro nemocenské pojištění vyřídilo 78 487 hovorů a call centrum technické pomoci pak 33 614 hovorů.

Máte-li potíže nebo otázky k dané problematice, můžete si zavolat na:

  • 257 062 860 pro otázky k důchodovému pojištění,
  • 571 811 081 pro otázky k nemocenskému pojištění,
  • 585 708 290 pro technickou pomoc eSlužeb.

Call centra jsou obecně nejvytíženější zhruba od listopadu do února. Nejčastěji lidé volají v pondělí.

Call Centrum Důchodové pojištění Nemocenské pojištění Technická pomoc eSlužeb
Pondělí 8:00 – 17:00 8:00 – 17:00 8:00 – 17:00
Úterý 8:00 – 15:30 8:00 – 14:30 8:00 – 15:00
Středa 8:00 – 17:00 8:00 – 17:00 8:00 – 17:00
Čtvrtek 8:00 – 15:30 8:00 – 14:30 8:00 – 15:00
Pátek 8:00 – 14:00 8:00 – 14:00 8:00 – 14:00

Zdroj: ČSSZ

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).