Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) provozuje tři call centra, kde si můžete nechat zodpovědět otázky k nemocenskému a důchodovému pojištění nebo si nechat poradit v případě potíží s eSlužbou. S čím vším se na call centra obracet najdete na webu ČSSZ.
Nejvytíženější bylo loni tradičně call centrum pro důchodové pojištění, které k 31. 12. 2015 uskutečnilo celkem 218 497 hovorů. Call centrum pro nemocenské pojištění vyřídilo 78 487 hovorů a call centrum technické pomoci pak 33 614 hovorů.
Máte-li potíže nebo otázky k dané problematice, můžete si zavolat na:
- 257 062 860 pro otázky k důchodovému pojištění,
- 571 811 081 pro otázky k nemocenskému pojištění,
- 585 708 290 pro technickou pomoc eSlužeb.
Call centra jsou obecně nejvytíženější zhruba od listopadu do února. Nejčastěji lidé volají v pondělí.
Call Centrum | Důchodové pojištění | Nemocenské pojištění | Technická pomoc eSlužeb |
---|---|---|---|
Pondělí | 8:00 – 17:00 | 8:00 – 17:00 | 8:00 – 17:00 |
Úterý | 8:00 – 15:30 | 8:00 – 14:30 | 8:00 – 15:00 |
Středa | 8:00 – 17:00 | 8:00 – 17:00 | 8:00 – 17:00 |
Čtvrtek | 8:00 – 15:30 | 8:00 – 14:30 | 8:00 – 15:00 |
Pátek | 8:00 – 14:00 | 8:00 – 14:00 | 8:00 – 14:00 |
Zdroj: ČSSZ