Hlavní navigace

Liška má nové internetové bankovnictví, lze z něj zažádat o úvěr

Sdílet

Jiří Hovorka

Českomoravská stavební spořitelna spustila nové internetové bankovnictví s názvem Klientská zóna. Nové rozhraní umožňuje oproti původní verzi i aktivní operace. Spořitelna také slibuje větší klientský komfort, rozsah služeb i vyšší bezpečnost. Nový responzivní design umožňuje i obsluhu přes mobil či tablet. Klienti mají do nového rozhraní přejít do konce března.

V nové Klientské zóně lze například podepisovat online žádosti o eÚvěry, zákazníci zde najdou i všechny potřebné informace o stavu svých spořicích, úvěrových i meziúvěrových účtů, vysvětlil marketingový ředitel ČMSS Martin Lauer.

Nové internetové bankovnictví má stavební spořitelně také v blízké budoucnosti pomoci co nejvíce papírových dokumentů nahradit elektronickou komunikací. Již letos na začátku roku jsme více než 120 tisícům klientů poslali elektronický roční výpis namísto papírového. Toto číslo s novou Klientskou zónou výrazně poroste, dodal Lauer.

Na novou verzi internetového bankovnictví již ČMSS postupně převedla několik desítek tisíc klientů. Stávající MojeLiška bude klientům k dispozici do konce března.

  • 25. 2. 2019 12:38

    Tomáš Marný

    PR blábol. jako ostatně vše od Lišky. Větší klientský komfort? Ani omylem. Oproti předchozímu stavu tam chybí např. aktuální výše základu pro státní podporu.

    A to nemluvím o neskutečném opruzu při pokusu zřídit si do tohoto bastlu přístup. Musíte totiž uzavřít písemnou smlouvu s vlastnoručním podpisem, a mně k tomu stačily "jen" 3 návštěvy klientského místa... Při druhé návštěvě mně dokonce okravatovaný panáček tvrdil, že nejdřív musím uzavřít fiktivní úvěrovou smlouvu!!!