Liška má nové internetové bankovnictví, lze z něj zažádat o úvěr

25. 2. 2019

Sdílet

Českomoravská stavební spořitelna spustila nové internetové bankovnictví s názvem Klientská zóna. Nové rozhraní umožňuje oproti původní verzi i aktivní operace. Spořitelna také slibuje větší klientský komfort, rozsah služeb i vyšší bezpečnost. Nový responzivní design umožňuje i obsluhu přes mobil či tablet. Klienti mají do nového rozhraní přejít do konce března.

V nové Klientské zóně lze například podepisovat online žádosti o eÚvěry, zákazníci zde najdou i všechny potřebné informace o stavu svých spořicích, úvěrových i meziúvěrových účtů, vysvětlil marketingový ředitel ČMSS Martin Lauer.

Nové internetové bankovnictví má stavební spořitelně také v blízké budoucnosti pomoci co nejvíce papírových dokumentů nahradit elektronickou komunikací. Již letos na začátku roku jsme více než 120 tisícům klientů poslali elektronický roční výpis namísto papírového. Toto číslo s novou Klientskou zónou výrazně poroste, dodal Lauer.

Na novou verzi internetového bankovnictví již ČMSS postupně převedla několik desítek tisíc klientů. Stávající MojeLiška bude klientům k dispozici do konce března.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).