se zahraničními ojetinami mám špatné zkušenosti. o mým meganovi z německa jsem zjistil že byl bouranýa stočený. jsem rád, že se o tom začíná mluvit, protože pořád vládne fáma o kvalitních německých autech, ale dávno to není pravda. napálit s emůže člověk všude, ale v Čechách si lze ověřit historii a najeté kilometry u autotraceru a stav vozu v servisu.
Tak v cr je stoceno 100% vozidel a jeste k tomu je vetsina zfusovana, ala svareni 2 totalek dokupy.nV CR bych nekopil ani ojetenkolo, natoz auto, kazdy je zde v bazarnictvi podvodnik.
V D je situace jina, existuji nemecke bazary, vlastnene nemci, kde zadne stoceni nehrozi, cena vozu je ale vyssi, zato ma vymenene rozvody, filtry a veskere kapaliny.
Pak zde mame narody jako turky, rusy a jinou pakaz, ktera proste krade kde muze, ale i tam je situsce lepsi, nez u bazaru v cr.
1) neprodavi svsrene vrazdy, nelakuji lejno na ruzovo, prodavaji tak jak je.
2) nestaceji vyrazne, ale opticky, tedy misto 206.000 stoci na 198.000 ci misto 260.000 stoci na 249.764 ... coz treba v cr vam z 600.000 udelaji 300.000 ... coz je ten rozdil.
aPtate se proc ?, protoze kazdy nemev jezdi do autorizovaneho servisu a tak lze tachac ztocit tak, aby to nebylo poznat, jen kosmeticky.
Takze clanek je jen reklama, zkuseny technik si vezme mb s wag kabelem, vycte si jedotku a vidi i dalsi cidla, vleze pod auto, projede a zjisti.