Hlavní navigace

Kreditky jsou doménou mužů, ženy trumfují jen u nábytku

Sdílet

Jiří Velinský 26. 2. 2009

Každodenní nákupy absolvují ženy až pětkrát častěji než muži, přesto mají o svých útratách daleko lepší přehled.

Nábytek je jediný sortiment, při jehož nakupování ženy aktivněji využívají kreditních karet než muži. V ostatních oblastech naopak svými kreditními kartami více platí muži, zejména pokud jde o nakupování v hobbymarketech a obchodech s elektronikou. Jak muži, tak ženy považují kreditní karty za moderní a užitečný nástroj k placení, a to i pokud jde o každodenní nákupy. Ty ženy absolvují až pětkrát častěji než muži, přesto mají lepší přehled o svých útratách. Zapisují si je totiž. Vyplývá to z údajů GE Money Multiservis.

Více v tiskové zprávě.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).