Hlavní navigace

Komerční banka inovovala internetové bankovnictví. Chystá zásadní změny

Veronika Doskočilová

Komerční banka spustila několik novinek v internetovém bankovnictví MojeBanka.

Nově například přeposlání mezi osobním a firemním účtem uskutečníte tak, že přetáhnete v hlavním přehledu produktů kartičku účtu, ze kterého se budou posílat peníze, na kartičku, kam mají být doručeny, a vyplníte částku.

Banka toho ale chystá více. Aktuální vylepšení našeho internetového bankovnictví je předzvěstí zásadní změny, kterou plánujeme spustit po důkladném otestování v horizontu několika týdnů. Jedná se o postupné nahrazení přihlašovacího certifikátu, který je uložen na konkrétním počítači, novým způsobem přihlašování do internetového bankovnictví prostřednictvím mobilní aplikace KB Klíč. Přechod na KB Klíč považujeme za nejvýznamnější inovaci v letošním roce, uvedl Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů a Customer Intelligence Komerční banky.

Mezi další vylepšení patří například snadné zobrazení všech kartiček všech majitelů jediným kliknutím. Dále jsou pro lepší orientaci v novém přehledu plateb přidány variabilní symboly do primárního přehledu.

Našli jste v článku chybu?