Hlavní navigace

Klientský portál Allianz umožňuje nové typy plateb a lepší správu smluv

Sdílet

Gabriela Hájková 26. 7. 2021

Klient společnosti Allianz mohou na dálku lépe spravovat nastavení svých pojistných smluv. Nová verze klientského portálu s responzivním zobrazením umožňuje také upravovat osobní údaje v profilu a mít podrobný přehled o splatnosti a úhradách za pojistné. Klienti v ní také mohou nově platit pomocí Apple Pay nebo Google Pay.

Nová verze portálu umožňuje bezpečnější dvoufázové ověření. Poté, co se přes něj přihlásíte do své klientské zóny už pak nemusíte jednotlivé požadavky znovu potvrzovat SMSkou.

Do klientské zóny MojeAllianz jsme přidali nové možnosti na základě podnětů od samotných uživatelů. Zákazníci se tak například mohou podívat na přehled uhrazených plateb nebo zaplatit přes mobilní zařízení. Reagujeme také na to, že čeští klienti využívají, ve srovnání s ostatními zeměmi, služby Apple Pay a Google Pay nadprůměrně, uvedl ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).