Hlavní navigace

Klienti České spořitelny v ohrožení podvodnými e-maily

15. 3. 2007

Sdílet

Klienti České spořitelny se znovu staly terčem podvodných e-mailů.

Několik 1000 mailů rozeslal dnes večer neznámý útočník klientům České spořitelny, uživatelům internetového bankovnictví. Maily mají vyvolat dojem, že je rozesílá Česká spořitelna a vyzývají adresáty k prokliku na údajné internetové stránky banky s tím, že klienti mají zadat svůj bezpečnostní kód. Česká spořitelna však svým klientům žádný mail nerozesílala a s klienty tímto způsobem zásadně nikdy o bezpečnostních parametrech nekomunikuje, uvedla Klára Gajdušková, tisková mluvčí České spořitelny.

Klienti by však v žádném případě neměli na obdržené e-maily reagovat. Pokud přeci jen zareagujete, neprodleně kontaktujte Českou spořitelnu na tel. 800 207 207 a účet zablokujte.

Pokud jste podvodný e-mail obdrželi, zašlete ho prosím na adresy csas@csas.cz a redakce@mesec.cz.

Banka přesto vyzývá k maximální obezřetnosti. Klienti by v žádném případě neměli na tyto maily reagovat. Klienti by nikdy neměli reagovat na žádný prolink v těle zprávy, a pokud se chtějí přihlásit do internetového bankovnictví, měli by tak činit výhradně vypsáním www.servis24.cz do URL adresy, doplnila Klára Gajdušková.

Česká spořitelna je terčem útoku již podruhé během jednoho roku. Poslední pokus o napadení internetového bankovnictví zaznamenala Raiffeisenbank minulý týden.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).