Proč idiocie? Já využíval třeba polský web www.cenapaliw.pl, abych si ověřil ceny na polské příhraniční Shellce a zjišťoval, jestli se mi vůbec vyplatí trajdat těch 30 km cesty pro nádrž.
Naopak, byl bych pro rakouský systém, kdy změna ceny paliv musí být ohlášena. To, že se to pumpařům nelíbí, je pochopitelné... Holt je to donutí se chovat více konkurenceschopně, z čehož může těžit jedině zákazník. Trochu sarkasticky dodám, že pokud se něco nelíbí pumpařům, líbí se to mně, protože to velmi často znamená, že jim někdo sahá na to jejich velmi dobře založené pohodlí. Ono ty kartely, které se vedou třeba v Ostravě mezi Agipkou a Shellkou v Třebovicích, jsou dost nechutné a do očí bijící. Nejsem tak blbý, abych si myslel, že shodnost cen obou stanic je proto, že si ani jedna z těch pump nemůže dovolit nabízet benzín o ten desetník nebo dvacetník levněji a zkusit tak nalákat více zákazníků. Taky si myslím, že jestli někdo vybírá mezi Shellkou a Agipkou za stejnou cenu, není to vlastně vůbec žádná volba... Neznám cvoka, co by tankoval na Agipce za stejné peníze jako u Shellky. A to jejich nenápadné půldenní období, aby tak dali dojem opožděné reakce na změnu ceny u jedné z pump (většinou to je Shellka, kdo zareaguje později)... Jasně, žeru jim to.
Podobných služeb na českém internetu se najde už nyní několik, třeba iPumpuj, kde aktualizace mohou provádět sami uživatelé. Představte si, a z našich daní to nestojí ani korunu. Česká pošta je státní podnik a tedy peníze nás všech. Má tedy smysl vymýšlet další "službu" pro Českou poštu (co ještě jiného budou dělat, měření rychlosti v obcích, IT služby)? Nebylo by lepší se zaměřit na zkvalitnění doručovacích služeb, aby lide nenacházeli ve své poštovní schránce lístek adresát nezastižen i když byly celou dobu doma? Aby se dalo dovolat na telefonní číslo pro domluvení znovudoručení zásilky?
Jen to ne... Jakékoli služby co jsou spojené s ústavem s názvem "česká pošta" jsou pro mě osobně naprosto mimo. Kdykoli mám tu čest tak se mi postavujou vlasy hrůzou na hlavě. Tenhle ústav snad navštěvujou jen lidi s IQ pod 100, tam mají snad nějaké měřidlo nebo co... Má poslední návtěva před pár měsíci (dopis s doručenkou) - asi 10 lidí v řadě, otevřené jedno okénko z pěti, přede mnou lidi čekající půlhodinovou frontu na zaplacení složenky na telefon, případně vyzvednutí 200,- Kč z Maxkarty... Bez komentáře.