Jen třetina Čechů ví, co jsou co-brandové platební karty

28. 8. 2008

Sdílet

Dvě třetiny Čechů neví, co si představit pod pojmem co-brandová platební karta a jaké výhody může přinést. Vyplývá to z průzkumu společnosti MasterCard. Co-brandové platební karty přitom představují formu věrnostního programu, díky němuž může držitel karty získat nejrůznější bonusy či slevy.

Na druhou stranu, když byli respondenti obeznámeni o výhodách těchto karet, až čtvrtinu z nich by co-brandová karta motivovala k častějším platbám. Za kartu by byli ochotni platit v průměru 80 korun měsíčně, skutečné průměrné poplatky jsou přitom nižší.

Zdroj: Tisková zpráva Mastercard

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).