Názory k článku
Jak reklamovat vyúčtování energií?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2017 16:16

    Bartl (neregistrovaný)

    Dobrý informační článek, díky. Koukal jsem u svýho dodavatele a postup má na stránkách celkem dobře popsaný. Takže kdyby něco, tak vím, ale snad to nebude zapotřebí. U BE jsem tři roky a zatím mi vždy vyúčtování sedělo ve všech položkách.

  • 4. 5. 2017 5:50

    Zb (neregistrovaný)

    Zajimalo by mne, odkud ma pan "Zeleny" tuto informaci,

    "Nedodrží-li tuto lhůtu v případě reklamace vyúčtování spotřeby elektřiny, má zákazník právo na náhradu 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč, u plynu se jedná o náhradu 750 Kč za každý den prodlení, maximálně však 7500 Kč",

    pripadne odkud autor/autorka cituje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).