Vlákno názorů k článku
Internetové bankovnictví mBank mění vzhled od KLIENT - Souhlasím s předchozím názorem. Když něco funguje, musí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 5. 2018 7:42

    KLIENT (neregistrovaný)

    Souhlasím s předchozím názorem. Když něco funguje, musí to ajťák vylepšovat tak dlouho, až to nestojí za nic. Bohužel, původní systém byl změněn, museli jsme si zvyknout na tento, a když jsme si zvykli, budeme si muset zvykat znovu. Ajťáků je moc a vymejšlí kraviny, aby si našli uplatnění. Je to pro ně hračka, aby si měli s čím vyhrát, ale uživatelský komfort obyčejných klientů je nezajímá. Hlavně, že systém obsahuje spoustu nepoužitelných, ne nezbytných a zbytečných blbostí.

  • 21. 5. 2018 11:48

    Martin (neregistrovaný)

    Nemyslím si, že změnu internetového bankovnictví iniciuje někdo z IT. Ti jen dostanou zadání udělej tohle nebo tamto, o změnách rozhoduje určitě nekdo jiný...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).